خانه / رویدادها / نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان (HOMI) 24-27 شهریور ۱۳۹۶

نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان (HOMI) 24-27 شهریور ۱۳۹۶

نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان (HOMI)

نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان (HOMI) نمایشگاه بین المللی مهمی در صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون منزل به شمار می رود. این نمایشگاه با برگزاری جلسات، کارگاه ها، سمینارها و پروژه های خاص، فرصتی مناسب است تا در آن با آخرین تحولات، نوآوری ها و رویکردهای حال حاضر این صنعت آشنا شوید و آنها را کشف کنید. نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان در ۱۰ بخش مختلف برگزار می شود: عادات زندگی، عطرها و محصولات مراقبت شخصی، هدایا و رخدادها، سبک زندگی کودکان، کار و سرگرمی، سلامت و تندرستی در خانه، مد و جواهرات، باغ و فضای باز، منسوجات خانگی، آزمایشگاه طرح های مفهومی. تمامی این بخش ها چشم انداز کاملی را از آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه خانه و سبک های زندگی ارائه می دهند و هرگونه بازدید از نمایشگاه را به تجربه ای مغتنم و رضایت بخش تبدیل خواهند کرد. این نمایشگاه مفاهیم جدیدی را در حوزه زندگی و تجربه خانه داری – محیط داخل و خارج – عرضه می کند و پیشنهاداتی برای استفاده بهتر از روز و شب و راه حل هایی برای سلامت و تندرستی در منزل همراه با جزئیات ارائه می دهد.

بخش های نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون میلان ۲۰۱۷:


عادات زندگی:

در بخش” عادات زندگی”، شرکت های غرفه داری حضور دارند که می دانند چگونه میزها را بچینند و با لوازم مختلف، آن را بیارایند و بیشتر خاص کنند. در این بخش همچنین دکور میز، دکوراسیون منزل و راهکارهایی برای استفاده بهتر از روشنایی ارائه می شود تا خانه را به مکانی گرم و دلپذیر تبدیل کنند.


سلامت و تندرستی در خانه:

محصولات متنوعی در این بخش ارائه می شوند؛ از لوازم جانبی برای حمام گرفته تا محصولات مراقبت شخصی و کالاها و لوازم جانبی برای ورزش و تناسب اندام. حمام برای شما به محلی تبدیل خواهد شد که در آن می توانید از آرامش خود در خانه لذت ببرید و کمی در آن استراحت کنید. این بخش همچنین لوازم جانبی و کالاهای ورزشی را برای علاقه مندان به تناسب اندام ارائه می دهد.


عطرها و محصولات مراقبت شخصی:

این بخش در واقع آزمایشگاهی است بر اساس حس بویایی و هدف آن ارائه و آشنایی بازدیدکنندگان نمایشگاه با دنیای عطرها برای استفاده شخصی یا محیط پیرامون است. سفری در دنیای عطرها برای کشف حرفه ای ها، شرکت های برتر و همچنین نگاهی به پتانسیل کشف نشده استفاده از حواس به عنوان ابزاری برای رونق تجارت.


مد و جواهرات:

فضایی که در آن هرآنچه که در زمان ها و مکان های مختلف می توانید بپوشید یا با خود حمل کنید را دور هم جمع کرده است. جایی که محصولاتی مانند کیف، کفش، کمربند و کلاه ساخته می شود و انواع مختلفی از سبک ها و مدل های جدیدی که می توانید در تمام مکان ها و زمان ها بپوشید شکل می گیرند.


هدیه ها و رخدادها:

این بخش بطور کامل به دنیای جادویی هدیه دادن اختصاص یافته است. بخش “هدیه و رخدادها” مکانی رویایی است که در آن می توانید کادوهای شگفت انگیزی را پیدا کنید؛ از چیزهای کوچک گرفته تا افراطی ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی ها. زمانی لحظه های شادی تبدیل به اتفاق هایی خاطره ساز در زندگی مان می شوند که جشن هایی تمام عیار با دکوراسیون، سنت ها و بازی رنگ ها پشت آن باشند.


باغ و فضای باز:

بخش”باغ و فضای باز” صرفا سیستمی کامل از مبلمان، لوازم جانبی و تزئینات فضای بیرونی منزل را ارائه نمی دهد، بلکه طرح هایی نو و خلاقانه ارائه می کند که در آن از فضای بیرونی خانه نهایت استفاده را می برند.


سبک زندگی کودکان:

بخش سبک زندگی کودکان، به طور کامل به بچه ها و نیازهای آنها بعنوان عضوهای کوچک خانواده اختصاص یافته و ایده های مختلفی را برای راحتی آنها را در داخل خانه ارائه می دهد: از پوشاک تا دکوراسیون اتاق خواب بچه ها، محصولات بهداشتی مراقبت از نوزادان، اسباب بازی معمولی و اسباب بازی های نرم و همچنین لوازمی برای مادران باردار.


منسوجات خانگی:

بخش “منسوجات خانگی” طیف وسیعی از منسوجات پیشنهادی برای یک خانه را پوشش می دهد: از مد تا مبلمان، ازپارچه های پوشاننده تا پارچه های رنگی و تزئینی برای بازی با نور و رنگ در محیط داخلی


سرگرمی و کار:

لذت یعنی لحظه هایی که هر جا می رویم باید قدرشان را بدانیم، حال این لذت می تواند گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌‌مان باشد یا احاطه شدن توسط چیزهایی که دوست داریم. بخش “سرگرمی و کار” این لحظه ها را هدف قرار داده است، آنها را بازنویسی می کند و با کمک محصولات خاصی به یک تجربه ناب تبدیل می کند. نتیجه یک داستان از لحظات ارزشمند است با آثاری از رنگ و شوخی


آزمایشگاه مفهومی:

یک فضای پیشرفته و نوآورانه که بر اساس طراحی، آزمایش و ترکیب عناصر مختلف شکل گرفته است. نمایشی منحصربفرد و منبعی برای شرکت های پیشرو در ارائه طرح های مفهومی نو در بازار

مشخصات بازدیدکنندگان نمایشگاه دکور ایتالیا ۲۰۱۷:

  • خرده فروشان
  • معماران و طراحان
  • عمده فروش ها
  • مسئولین فروش شرکت ها و ادارات
  • واردات / صادرات
  • هتل؛ رستوران و کترینگ
  • فروشگاه ها
  • بخش باغبانی
  • سلامتی و زیبایی
  • نمایندگی های اعطای امتیاز

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.homimilano.com مراجعه فرمایید.

موارد جالب

نمایشگاه لوازم خانگی مسکو

نمایشگاه لوازم خانگی مسکو / ۲۱-۲۳ شهریور ۱۳۹۶

نمایشگاه لوازم خانگی مسکو در یک نگاه نمایشگاه لوازم خانگی مسکو جایگاه تجاری موثری است ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *